Mera uppdatering om plan 2

Innan vi kan gipsa klart väggarna i badrum och klädkamare ska vi dra dom sista kablarna, när vi gjöt plattan så passade jag på att lägga in vad jag tycke "mycket" extra tomrör, dessa börjar nu ta slut. Vad som har fyllt dessa rör är cat6 kablage för nätverk och tv, högtalarkablar till mediacentralen samt lite andra div styrningar, bla fuktmätare och styrning till vindsavfuktaren. 
 
Golvärmefördelaren till övre plan placerade jag i väggen i klädkammaren, den ska vara enkel att nå samtidigt som man vill ha den dold så jag klurar lite på hur inredningen för klädförvaringen skall byggas. Det kommer bli skjutdörrar mellan klk/sovrum samt klk/badrum
 
 
Rör och slangar för extra dragningar utöver el som ligger ingjutet i plattan.
 
Samtidigt så börjar plåtslagarna bli klara med den falsade plåten och preliminärt ska putsning av fasad börja om 2veckor, det ser lovande ut! /Mathias 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Woho, det gå framåt :D ! när beräknar ni flytta in? (hehe ironisk)

2013-05-23 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0