Vad skulle vi göra utan Molgan?


I helgen har vi fortsatt gjutit balkar runt garageport samt fönster. Allt går jättebra och vilken tur att vi köpte oss vår Molgan/gaffeltruck. Han är till mycket stor hjälp och kommer rädda många ryggar under byggets gång. Vi ligger under en liten tidspress nu, för taket till garaget måste upp innan snön kommer. Och blir det som förra året, så kommer den ju vilken dag som helst... så jobba jobba!!


Gjuter ovanför garageporten


Close up


Betonghinkar hissas upp


Mathias hissas upp






Vår tidsmaskin Molgan


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken insats han gör, den där Molgan. Får nog se honom som en familjemedlem. Välkommen Molgan!

Fast han får nog stanna hemma och vakta huset när ni kommer hit på middag dock... ;-).

2011-10-24 @ 10:06:51
Postat av: Michaela

Hahahahah Molgan är fortfarande bland det fulaste jag sett! Tänker alltid på wallie ;)

2011-10-24 @ 15:37:31
Postat av: Syster Linda

Ja det är bra att Molgan kommer rädda många ryggar, det gillar vi! :)

2011-10-24 @ 17:07:54
Postat av: Sandra - Villa Mörlin

Jag funderarar skarpt på att straypa om han så han ser lite okej ut i alla fall..

2011-10-24 @ 17:34:04
Postat av: Ulla o Rolf Johnson på snabbis - men oj vad imponerade vi blev - verkligen - avslutade med kaffe - TACK !!!

2011-10-26 @ 16:06:08
URL: http://'
Postat av: Per

Hej

Jag har tittat på bilder. Det såg väldigt bra ut. Ring om ni vill ha någon som tittar på när ni jobbar. I så fall kommer jag med wienerböd. Hälsningar PER

2012-01-30 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0