Hur lång tid tar det?


Den ständiga frågan och funderingen. Hur lång tid tar det? Hur långt är ett snöre? Vad kostar en bil?
Alla frågor får inte konkreta svar, men det är roligt att fundera och spekulera i alla fall....

Hur lång tid kommer det ta tillexempel innan jag kan stå i mitt kök och spola vatten ?



Hur lång tid kommer det ta innan Mathias står och dammsuger i vårt nya hus?



Hur lång tid tar det innan Michaela kan börja inreda sitt rum i vårat hus?



Hur lång tid tar det innan vi kan sitta inomhus och fika med goa vänner?



När ska man få ha möbler i huset i stället för en bil och en grävmaskin?



Hur lång tid tar det innan vi kan sitta i sofforna och ta oss en drink?




Vad tror vi?





Kommentarer
Postat av: Annika

Underbart!!!!!!!!! Klockrent! Du har så rätt. Ha ha vad roligt gjort!

Jag gissar inte - det blir klart när ni är färdiga helt enkelt och jag är med på resan :-).

Annika

2011-11-08 @ 15:27:28
Postat av: Syster Linda

Haha, jag tänker i alla fall gissa!!! Men jag tänker fuska lite, behöver få gissa två alternativ, för det är inte lätt det här inte! :) Ni kommer vara klara antingen den 3:e december 2013, eller den 8:e augusti 2014! Så, då vet ni det! Love ya!

2011-11-09 @ 11:18:53
Postat av: vompan

Ja, det beror ju på vad man menar med "klart" efter att själv bott i hus i 25 år, så verkar det aldrig bli riktigt klart... och vi köpte ett "färdigt" hus.

Ert hus kommer bli superduper nice:) Tror att ni bor i garaget hösten 2012 (det har ju större yta än det ni bor i nu!?) Snart första advent, glöm inte sätta upp ljusslinga på husgrunden och räknar med att ni även kommer ha en julgran med belysning där! Jobba på:))

2011-11-09 @ 15:25:34
Postat av: Michaela

BRAAAA inlägg! :D riktigt kul..

Jag måste ju också få gissa nu! Kan säga att jag inte börjat planera min inredning än så jag säger såhär. Huset är inte färdigt men går att flytta in i den 20 mars 2013. Då menar jag att det finns golv,vatten,tak,väggar,värme osv!

2011-11-12 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0