Hjälp, jag är med trädgård!


Trädgård, trädgård härliga trädgård. När min syster Linda och hennes bonde till pojkvän skulle flytta för några år sen, fick dem en stor härlig tomt. Då gav vi henne en bok som hette "Hjälp, jag är med trädgård med Anette Blåbär, Malin Köhlmark, Helena Helsing Mork,  och Helena kruhsberg. (Så hon fick lite tips hur hon skulle bära sig åt)
Efter fyra år har dom fått till det med en härlig trädgård och jag tycker dem har en supermysig tomt!


Trädgårdslandet




Lilla Amanda


Tittut


Äppelträd


En underbar änglatrumpet


Kommentarer
Postat av: Syster Linda

Ja underbara trädgård! Den har blivit så mysig och fin tack vare den fina boken från dig, kanske inte bara därför men lite!!!!! Pouz syster

2011-06-23 @ 14:37:58
Postat av: Carro

Du är SÖT. Ja dom har en himla härlig tomt!

2011-06-24 @ 10:22:42
URL: http://ingetkonstigtalls.blogspot.com
Postat av: ANN ÅBERG

Vilken idyll !

2011-07-06 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0